سلام بچه های خانواده برتری

میخوام باهاتون درد و دلی بکنم دلم خیلی گرفته ، آخه چرا بعضی از آدما با آدم اینجوری رفتار میکنن چرا انقدر به دیده ی حقارت به آدم نگاه میکنن ، بابا گناه بچه هایی مثل من که ننه بابامون طلاق گرفتن چیه که انقد تحقیرمون میکنن؟

چرا فکر میکنین ماها به درد زندگی نمیخوریم بابا مام آدمیم شخصیت داریم . والا جدای از طعنه ها و نگاهای تحقیر آمیزی که چند وقته دارم تحمل میکنم ، دوست چندین و چند سالم که تو دانشگاهم باهمیم و خودش ازدواج کرده و سر و سامون گرفته هی به اسم شوخی یه آقاهه هس تو دانشگامون کار میکنه  همش اونو بهم نسبت میده حالا فرض کنین طرف  چه جور آدمیه ؟ یه مرد حدودا پنجاه ساله ی زن و بچه دار هیز که تو دانشگاه به چش چرونی معروفه.

این دوستم دم به دقیقه (مخصوصا از زمان طلاق مامانم اینا ) هی به شوخی بهم  میگه :صیغه ش شو ... . شاید قصد بدی نداره و داره شوخی میکنه اما نمیدونه چقدر دل من میشکنه با این ، حرفا یعنی من انقدر بدبخت و بی ارزشم که باید تن به رابطه با همچین آدمی بدم . چرا؟

چون بچه ی طلاقم؟ جالب اینجاست که هر وقت حرف ازدواج  یه جوون دیگه یا برادر شوهرای مجردش که میشه خودشو کاملا به کوچه علی چپ میزنه و اصلا در مورد اونا باهام شوخی نمیکنه چرا ؟ چون اونا بر خلاف اون یارو با شخصیت و سالمن ( البته من چشمم دنبالشون نیست به عنوان مثال میگم ) بخدا دلم بدجوری میشکنه و تو خلوت خودم بخاطر این رفتارا گریه میکنم .

من همیشه با عفت و حیا زندگی کردم و والدینم با اینکه طلاق گرفتن ولی خانواده ی بی آبرویی نبودیم .چرا باید بخاطر چیزی که به من ربطی نداره انقدر تحقیر بشم ؟ گناه من و بچه هایی عین من چیه؟ بخدا مام انسانیم .الان روز شهادتی  اشکم در اومده چرا باهامون اینجوری رفتار میکنین . باشه بابا اصلا ما بد ، به درد زندگی نمیخوریم با ما ازدواج نکنید  ولی حداقل به شخصیتمون احترام بذارین .

شاید از نظر بنده های خدا ( مثل دوستم ) ما بی ارزشیم و حق خوشبختی نداریم اما پیش خدا  اندازه ی خودمون ارزش داریم .

هیچوقت به دیده ی حقارت به کسی نگاه نکنید. 


مرتبط:

احساس میکنم نه تنها کنکور، بلکه کل زندگی ام رو باختم

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

من حس میکنم زندگی رو باختم

احساس میکنم تو یه ماجرای دو سر باخت قرار گرفتم

چون فرزند طلاقم نمی تونم خواستگاران خوبی داشته باشم ؟

در اسلام در مورد حق و حقوق بچه های طلاق چیزی بیان شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زندگی بعد از جدایی (۱۵ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه)