سلام

ببخشید اگر کمی متن ام طولانیه . لطفا بخونید . پیشاپیش ممنونم .. من یه پسر 25 ساله هستم . همیشه جزو درس خوان ها و نفرات برتر بودم .  ولی متاسفانه سال کنکورم مشکلی پیش اومد برام که کنکورم خراب شد .

دوباره کنکور  دادم بازم بخاطر بیماری خراب کردم .در رشته ی مهندسی الکترونیک دانشگاه دولتی درس خواندم لیسانس گرفتم  و سربازی هم رفتم  . در دوره سربازی کار میکردم و حقوق کمی داشتم .

سربازیم چند ماهه تمام شده و به هر دری میزنم برای کار  ولی کاری نیست . در طی دوران دانشجویی همیشه شب و روز کارای کوچیک گیر میاوردم و با حقوق کم کار میکردم .

همین الان هم یه سری کار های کوچیکی انجام میدم ولی کار ثابت به حساب نمیاد ... به چند اداره  و شرکت مراجعه کردم به مدت کم کا کردم و خیلی تو چشم اومدم چون واقعا تعریف از خود نباشه باهوش و با استعداد و کار بلد هستم . در کارهای مختلف مثل انفورماتیک و ..... ولی به دلایل مختلف نگذاشتن استخدام شم و اشخاص مد نظر خودشون رو استخدام کردن با اینکه من بهتر بودم ..... بگذریم ....

دختری رو مد نظر دارم که ازش خاستگاری کردم ...امسال وارد دانشگاه شدن و در رشته ی دندانپزشکی قبول شدند . ایشون شخصت من رو میشناسن و بخاطر شخصیتم و نکات مثبت ام دو دل هستن  ..چون کار ثابت ندارم .. شرطشون پیدا کردن کار هست .

ولی خب باید یه کاری باشه در حد اون دختر که خانوادش و خودش بپذیرن .. گاهی میگم برگردم از اول کنکور بدم . در رشته تجربی حتی شانس خودم رو امتحان کنم ...شاید در رشته های دکترا قبول شدم . ولی کار سختی هست شاید لازم بشه دو سال کنکور بدم .

اون دختر خانم خاستگارای خوب دیگه هم دارن ولی به دلایل مختلف رد میکنن .. من به علاقشون به خودم اطلاع پیدا کردم ... چون واقعا شخصیت هامو خیلی به هم میخوره .. حدوده  6 سال از من کوچکتر هستن . نمیدونم چیکار کنم ... به اون دختر بگم منصرف شدم ؟  بگم شرایطشو ندارم بیام خاستگاری؟ وضعیت مالی خانوادشون متوسطه ولی کمی بهتر از خانواده ما هستن .

موضوع دختر خانم هست که رشته خوب میخونه . و آینده ی خوبی داره و بین خواهر هاش از همشون موقعیت بهتری دارد هم شخصیتی هم تحصیلی  و والدینش نگاه ویژه ای بهش دارند .

لطفا راهنمایی کنید برای کار چکار کنم ؟ آیا باید اون خانم رو فراموشش کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)