سلام
یه حسی مدتهاست داره آزارم میده ، باعث شده وقتی بهش فکر میکنم از شوهرم متنفر بشم و خیلی وقتها به جدایی فکر میکنم ولی جراتشو ندارم انگار.... .

من همیشه از مردای بی اراده بدم میومد از همونایی که جلوی زنا کوتاه میومدن ، همونایی که از هیچ زنی نمیگذرن حداقل در حد یه نگاه همونایی که قدرت نه گفتن ندارن شاید یه خواهش به راحتی باعث بشه کوتاه بیان ، همونایی نسبت به زنا کنجکاون ، همونایی که ...

اره نگاه های شوهرم به خانما توی خیابون یا هر جای دیگه حتی به اجزای بدنشون... یعنی امکان نداره خانمی توی خیابون باشه و ایشون حداقل یه نظر ندیده باشندش یا توی ماشین در حال رانندگی انگار هر زنی توی ماشینای دیگه باعث میشه ناخوداگاه نگاهش برگرده به اون سمت... اشتیاقش به دیدن عکس و فیلمهای خصوصی اطرافیان... دیدن عکس های بد توی تلگرامش... اشتیاق به دیدن ماهواره... گاهی که فکر میکنم دلم میخواد چشاشو در بیارم از جا....

حس میکنم در برابر زنا بی ارادس ... مثلا ارباب رجوع خانمی خواسته ای داشته باشه راه میندازه ...قدرت نه گفتن نداره به خانما... حس میکنم اگه کسی بهش پا بده زود راه میاد... دلش واسه زنای فاحشه حتی میسوزه و ....

لطفا خانمایی که این تجربه رو دارن راهنماییم کنن یا اقایونی که اینطورین....  تا بحال مستقیما درباره ی این ناراحتیم بهش چیزی نگفتم... نمیدونم با چه روشی باید باعث بشم خودشو کنترل کنه چون واقعا حس میکنم عادت شده و ناخوداگاه شده ...خیلی وقتا سعی میکنم خودمو بزنم به اون در و باهاش خوب باشم ولی وقتی یادم میاد یا میبینم ناخوداگاه ازش متنفرمیشم بدجوری داره آزارم میده این مسئله


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)