سلام

سوال من در ارتباط با خواهرمه ، ایشون تو محیط مردونه کار میکنه یعنی بیشتر همکاراش مردن، و خب خیلی باهاشون سر و کار داره. حالا مشکل اینه که خواهرم با دو تا از همکارای مردش ارتباط پیامکی و چتی داره. باهاشون چت میکنه تقریبا هر روز.

البته ارتباطشون عاشقانه نیست ولی خب چت میکنن دیگه. اویل ازش میپرسیدم. با کی چت میکنی بهم میگفت با فلانی ولی وقتی دید من بدم میاد از این کارش دیگه خیلی نمیگه. باهاشون صمیمیه ( نه در حدی که اسم همو بگن ها ولی خب راحت حرف میزنن همدیگه رو تو خطاب میکنن و.. ) خواهرم اصلا اهل دوست پسر و اینا نیستا حالا دوست پسر نداشته تا حالا با پسرا اصلا ارتباط تلفنی نداشته حتی تا الان که رفته سر کار.

از طرفی خواهرم با یکی از این دو نفر میخوان یه شرکت بزنن واسه همین یه مدت میرفتن دنبال جا برای شرکت و اینا البته اون آقا میرفت..ولی متوجه شدم یکی دو بارم خواهرم باهاش رفته به ما نگفت. چون میدونه واکنش بدی نشون میدیم از نظر خودش اما اشکالی نداره. همون روزی که رفته بود فرداش من داشتم کمدمو مرتب میکردم که یه بطری آب معدنی دیدم انداختمش بیرون که بندازم دور و گفتم کی اینو گذاشته اینجا دیدم خواهرم گفت من گذاشتم نندازش میخوامش! هنوزم بطری تو کمدمه، اونجا بود که فهمیدم دیروز رفتن دنبال جا واسه اجاره و رهن ،  مثل اینکه اون آقا واسش یه بطری آب معدنی خریده و اون دلش نمیاد حالا بندازتش، البته اینا همه تفکرات منه شایدم درست نباشه.

حالا من میخوام ببینم همه شمایی که شاغل هستین این چیزا طبیعیه ؟ هیچ خطری تهدید نمیکنه ما رو ؟ من میترسم خواهرم عاشق اون آقا بشه و یا اون آقا عاشق خواهر من. نظر شما چیه؟ دارم دیوونه میشم واقعا رفته رو اعصابم با این کاراش!


مرتبط :

حتی اگه تنها باشیم بهتر از اینه که در رابطه ی غلطی پا بذاریم

تنها زندگی کردن خیلی بهتر از با خفت زندگی کردنه

تنها موندن خیلی بهتر از بودن با کسانی باشی که حرفت رو نمی فهمند

همش در حال مقایسه ی شوهرم با بقیه ی مردها هستم

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

ارتباط پیامکی خانم متاهل با یه مرد غریبه

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

دوستی با مرد متاهل


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)