سلام

من پسر 21 ساله م و ترم اخر لیسانس . سر کار میرم . وضع مالی مون بد نیست . از لحاظ اخلاقی مهربون و خوش اخلاق و خنده رو ... هستم چیزیه که بقیه میگن تعریف از خودم نباشه . من از 19 سالگی که واقعا تصمیم به ازدواج گرفتم و از همون موقع تلاش کردم تا آماده ازدواج بشم و الان بیشتر شرایط شو دارم .

ولی به خونوادم میگم زن میخوام اولش میگن باشه ولی موقع اقدام که میشه اصلا انگار نه انگار . مشکل شون اینه که نمیتونن دختر پیدا کنن ! مامانم خیلی بیرون نمیره و خیلی دوست و رفیق نداره و کلا دختر دم بخت نمیشناسه ! . خواهر هم ندارم . خودم بخوام پیدا کنم هم نمیشه .

چون دانشگاه مون دختر نداره و شهر مذهبی هست و ... از طرفی میگن ازدواج سنتی خوبه و شایدم من بلد نیستم ازدواج غیر سنتی کنم . چون با دخترا خیلی نبودم و دوست دختر نداشتم تا حالا . لطفا بگید من چیکار کنم که بتونم دختر مورد علاقه م رو پیدا کنم ، یا اینکه چیکار کنم خونواده م پیدا کنن . چون مشکل شون همینه ... مرسی از راهنماییتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)