سلام
من 19سالمه و دخترم، نمیخوام بگم همه چی ظاهره ( من خودم به شخصه کسی رو از ظاهرش قضاوت نمیکنم)، ولی خب ادم دلش میخواد جذاب به نظر بیاد ... . من از همه چی خودم راضیم از دماغ و چشم و ابرو ورنگ پوست و ... بگیر تا قد و همه چی هر به اندازه ای که حتی دلم نمیخواد چهره ی دیگه ای داشته باشم ( متوسط رو به بالا ) قدمم خوبه تقریبا 174 البته یکم اضافه وزن دارم که حلش میکنم.
ولی نمیدونم چه مرگمه از یه طرف از خودم راضی ام ولی از یه طرف دیگه اعتماد به نفس ندارم یعنی وقتی میرم بیرون یا توی جمع از خودم اون احساس خوبی رو که باید ندارم.
 لطفا راهنماییم کنید...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)