سلام
من یه موضوعی فکرمو درگیر کرده . چند وقت پیش واسه یه کلاسی باید مطلبی در مورد طلاق ارایه میدادم . داشتم تحقیق میکردم که به مطلبی برخوردم:
نوشته بود عوامل متعددی تو طلاق تاثیر دارن یکی از عوامل سن پایینه ،‌ هر چی سن پایین تر احتمال طلاق بیشتر ... ،‌البته این مطلب رو داخل منبع خارجی خوندم و مدارکی هم که ارائه داده بود مال کشور امریکا بود .
بعد من خیلی برام جالب شد، چون یادمه دبیرستانی که بودم هر روز یه معلم پرورشی یا حالا هر کی رو میاوردن برا ما صحبت کنه و بگه زود زود ازدواج کنید، اصلا معتطلش نکنید .
خیلی از بچه ها رو ترغیب کرد تو همون سن ۱۶ و ۱۷ سالگی ازدواج کردن ،تو دانشگاهم استاد تنطیم خانواده همینو میگفت . تو تلویزیونم بارها دیدم مثلا فلان کارشناس مدهبی یا ... همینو میگه . تو سایت خانواده برتر که دیگه هیچی، خیلی شنیدم که میگن زود ازدواج کنید و سخت نگیرید و ... .
بعد گفتم شاید این امار مال کشور امریکاست ،‌ ولی بعد یکم تحقیق کردم دیدم کلا تو همه کشورا همینطوره ،‌از جمله کشور خودمون . یعنی مثلا دخترایی که تو سن ۱۵ تا ۱۹ ازدواج کردن امار طلاقشون تو ۵ سال اول زندگی بالا بوده . حالا من واقعا فکرم درگیر شده . چرا بعضیا جوونا رو به ازدواج عجولانه ترغیب میکنن در صورتی که واقعیت اینه ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)