سلام

بنده کارمند هستم و سی و سه سال سن دارم هم خونه دارم هم ماشین البته از  18 سالگی کار کردم و با کمک خدا تونستم این خونه و ماشین و شغل رو بدست بیارم و براشون زحمت کشیدم .

سوال بنده اینه که با توجه به صحبت های عزیزانی که در این وبلاگ فعالیت دارن همه مخصوصا خانمها همه جوره در صدد کمک به همسرانشون هستن چه در زمینه مالی و اقتصادی و چه در زمینه عاطفی .

ولی بنده به عنوان کسی که تازه میخواد برای ازدواج اقدام بکنه یه ترسی دارم و اون اینه که واقعا مطالبی که خواهرامون دارن عنوان میکنن حقیقت داره ؟ آخه من سمت هر کسی رفتم حتی افرادی که ادعای مذهبی بودن و دینداری داشتن با حرفها و حمایتهای خانمهای وبلاگ در تضاد بود .

الانم نمیشه این طوری بیام و سوالام رو مطرح کنم چون جنبه نظرخواهی پیدا میکنه و خلاف قوانین وبلاگ میشه ولی واقعا به کمک و همفکری دوستان بالاخص خواهرا احتیاج دارم واقعا با شرایطی که بنده دارم کسی کنار میاد یا نه تا الان هر جا خواستگاری رفتیم اولش همه چی خوب بوده ولی بعدش یهو نظرشون عوض میشه .

در ضمن هم شغل خوبی دارم هم خدا رو شکر ظاهر خوب و خانواده موجه و با آبرو . خودمم سعی کردم تا جایی که جا داره و در توانم هست مسایل شرعی رو رعایت کنم نمیدونم والا چکار کنم ؟

برام دعا کنید 


مرتبط :

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)