سلام

این یه ماه باقیمونده به کنکور دارم دیوونه میشم. مشاورا میگن کنکورای سال قبلو از خودتون امتحان بگیرید و بررسی شون کنید با هر 2-3 روز یه بار منم همین کارو کردم. بعد مشاورا میگن بررسی دقیق باعث میشه درصداتون رو به افزایش بره اما مال من داره رو به کاهش میره.

از سال 88 که شروع کردم به امتحان دادن درصدام که خوب بود و تخمین رتبه  هم زدم خوب در اومد ولی امروز 93 رو امتحان دادم کلا ریختم بهم هم درصدام تعریفی نداشت هم تراز و تخمین رتبم. و در من درصدام خیلی متغیره مثلا سال 92 عربی زدم 49 درصد ولی یهو 93 شد 14 درصد. دینی و ریاضی هم خیلی خیلی متغیره. ریاضی یه بار زدم 50 درصد یه بارم زدم 12 درصد. نمیدونم مشکل از منه یا نه؟ چیکار کنم؟ این جور درصدا عادیه یا نه؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)