سلام

من سه ماهه با نامزدم عقد کردم ایشون و من هیچ مشکل خانوادگی و دینی و ... نداریم اما نامزدم بمن میگوید هیچ حس و عاطفه ای نسبت به من ندارد . من نه از لحاظ چهره نه خونوادگی نه دینی نه هیچ مشکلی ندارم ولی نامزدم به من بی اعتنا هست و مرا خیلی خورد کرده .

اما من با این حال دوستش دارم و نمیخواهم کارمون به طلاق کشیده شود. ایشون در مراسم خواستگاری خواستار چند ماه صیغه قبل عقد بود اما بنده رضایت ندادم در مورد تمامی مسایل دینی و سیاسی و... با هم تفاهم داریم اما ایشون دنبال نمیدونم چه هسی هست.

گاهی میگوید ازدواج را دوست ندارم مرا هم واقعا گیج کرده اما به دلیل علاقه ام فقط به ایشون محبت میکنم لطفا کمکم کنین من و خوانواده خودش متعجبیم از این رفتارش .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)