سلام

دیگه دارم دیونه میشم تو خونه دارم میپوسم افسرده میشم سه ساله از درس و ... دور شدم. متاسفانه نتونستمم از طریق کنکور به رشته هایی که میخوام برسم کم کاری خودم بوده. تو رو خدا کمک کنید هر چه میدونید بگید راهنماییم کنید درباره دانشگاه علمی کاربردی اهواز . امیدوارم اینجا بتونم جواب سوالامو بگیرم.

من چجوری باید لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اهواز رو دانلود کنم؟ هر چه سرچ میکنم به جایی نمیرسم. برامم فعلا امکان پذیر نیست برم و از خود دانشگاه سوالامو بپرسم..دانشگاه علمی کاربردی خوابگاه داره یا نه ؟شهریش حدودا چقدر میشه ؟ اهواز رشته های پیراپزشکی یا مهمانداری داره ؟ یا مثلا پرستاری ؟ یا نسخه خوانی ؟ بدون کنکور ؟ جهاد دانشگاهی چطور دانشکده ای هست ؟
سوال دیگم من به رشته هایی که به بیمارستان و بهداشت و درمان ربط داشته باشه رو دوست دارم اما بد دل هم هستم. اصلا رشته ای وجود داره توی حوالی پزشکی که با بدن تشریح شده و.... سرکار نداشته باشه؟
پیش پیش ممنون از کسایی که صادقانه بدون مسخره کردن راهنماییم میکنن شاید سوالاتم پیش پا افتاده یا مسخره باشند اما واسه منی که تا حالا نرفتم دانشگاه ممکنه خیلی سوالای دیگم پیش بیاد.

و در اخر بگم لعنت به شهرهای کوچک که هیچ امکاناتی هم ندارن لعنت. که اگه یک روز رفتی بیرون روز بعد نمیتونی بری همه زوم میشن روت همه هم رو میشناسن. ولی تو شهر بزرگ هیچکس به هیچکس کار نداره هر چقدرم بری بیرون نمیسناسنت. این حرفمو فقط کسایی درک میکنن که مثل من تو قفس بزرگ شدن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)