سلام وقتتون بخیر

من تازه عقد کردم همسرم مهربون هست اما تو خرج کردن یه کم حساب کتاب زیاد میکنه مثلا فقط کوبیده و جوجه میگیره که بقیه اسراف و گرونه . می دونم با سختی زندگی کرده و هر چی داره با زحمت بدست آورده اما با اینکه تازه عقدیم بارها خواسته م رو رد کرده که نه گرونه و .... اما برا دیگران و خونوادش خیلی راحت خرج میکنه این آزارم میده. این طبیعیه از الآن این همه حساب کتاب کنه بعدا بدتر نمیشه؟ چیکار کنم یه کم نرم تر شه؟

شهرامون از هم دوره قبلا بیشتر وقت میگذاشت بیاد پیشم اما الان به بهونه کار و بقیه گفتن هزینه ت میره بالا کمش کرده ، امروز هم که خونوادش رو برد بیرون بیشتر حرص خوردم . این بده ؟ من حسودم که چرا اونا رو تنها برده؟ میدونم خرجشون با خودش بوده حداقل بیشترش. پدر نداره، همش میخواد مادرش راضی باشه هفته قبل سفر بودیم برا بقیه هدیه خرید گرونتر از حدی شد که در نظر گرفته بود و جریمه هم شد بعد اومد از رو پولی که برا خریدمون در نظر گرفته بود کم کرد کمتر برا خودمون چیز خریدیم.

یه چیز هوس کرده بودم اصلا نمی ایستاد گفتم با پول پدرم میخرم ایستاد با اینکه که کل پولشون شد 6 هزار تومان ناقابل! که چی بودجه ای که برا اینجا در نظر گرفتم تموم شده. همه اینا و تفاوت گذاشتنا نگرانم میکنه. بازم از این موردا پیش اومده حتی هفته اول عقد!

مادرش خیلی پیگیر میشه از همه چیز سر در می یاره حتی انگار بچه س اعمال نظر هم میکنه این رو نکن اون رو انجام بده! ایشون هم همه چیز رو تعریف میکنه برعکس من که حتی به مادرم نمیگم کجا بودیم و چه کردیم چیکارش کنم چه جوری رفعش کنم؟ خیلی حساسه یه چیز بهش میگی کلی ناراحت میشه.

اینا رو گفتم البته بگم خیلی خوبی هام داره اما موارد فوق ناراحتم میکنه. میخوام رفعشون کنم که نگرانم نکنن برا آینده اگه راهنماییم کنید طرز درست برخورد چیه ممنون میشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مالی دوران عقد (۱۹ مطلب مشابه)