سلام خسته نباشین

یه سوال خیلی مهم دارم . من از کاربرای خاموش خانواده برترم،  ولی نظر چند تا از کاربرا همیشه منطقیه و درست و میخوام منم راهنماییم کنید به عنوان کسی که واقعا نیاز به راهنمایی داره .

من دانشجوی ترم 5 هستم و  تا الان که 21 و خورده ای سالمه هیج وقت دوست پسر نداشتم و خوشم نمی اومد از روابط بی قید و بند ولی همیشه دوست داشتم زودتر ازدواج کنم و به گناه نیفتم .

سه ماه پیش تقریبا یکی از همدوره ای هام که ازم 7 سال بزرگتره درخواست آشنایی داشت و منم قبول نکردم تا با هم رابطه داشته باشیم و اونم اومد خواستگاریم ... هردومون خانواده ای مذهبی داریم و اهل نماز روزه ایم ولی خیلی زیاد مذهبی نیستیم ...

من جلسه اول ازش پرسیدم تا حالا با کسی رابطه داشته اونم گفت 6 ماه با یه خانم که فقط آشنایی بوده و خانوادشم در جریان بودن واقعا ، مادرش گفت چون سطح اقتصادی و ایناشون بهم نمیخورده دیگه بعد 6 ماه ادامه ندادن و خودشم گفت حس میردم گولم میزنه اینا گذشت تا این که من فهمیدم باهم  4 بار بیرون رفتن ... حتی جاده چالوس!!!

بعدم من با اینا کنار اومدم تا اینکه رفته بود پلاکت اهدا کنه و فهمیدیم که یه بیماری داره که میتونه از راه جنسی هم منتقل میشه ... من اولش ازش خواستم قسم بخوره که نه رابطه نامشروع داشته و نه صیغه موقت اونم قبول کرد و قسم خورد ... تا اینکه من دوباره بهش شک کردم الان واقعا ادم اینجوری نیست خیلیم سر به زیره ولی گذشتش حالمو به هم میزد تا اینکه ازش دوباره پرسیدم ... گفتش من نمیگم گناه نکردم ولی الان میخوام ازدواج کنم بعد من ترسیدم که یعنی چی گفت من نیازمو با دخترا رفع نکردم اگه اینجوری بودم به ازدواج فکر  نمیکردم .
منم ازش پرسیدم خوب تا چه حد به یه دختر نزدیک شده اونم گفت من یه بار دست یه دخترو گرفتم .. اون گفت من که قسم خوردم رابطه نداشتم ... گفتم منظورت از گناه چیه اونم گفت منظورم از گناه دیگه اینه که عکس و فیلم و اینام دیدم ... بعدم گفت من نمیخواستم دستشو بگیرم اون خانم ازم خواست .
تو رو خدا راهنمایی کنید دارم دیونه میشم نمیدونم واقعا کاری نکرده یا دروغ میگه ... همه ی اینا به خاطر بیماری که گرفته و گرنه من اصلا بهش شک نداشتم چون خیلی سر به زیر و اینا بود ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)