سلام دوستان

من دختری ٢٧ ساله و مجرد هستم . بچه آخر خانواده هستم و دو خواهر بزرگتر از خودم دارم که ازدواج کردن . یه مساله ای که جدیدا خیلی بهش بر میخورم اینه که از خیلی ها در مورد بچه بودن خودم میشنوم . یک طوری باهام رفتار میشه که انگار دختر ١٨ سالم و هنوز خیلی کوچولو و بچه ام .

البته خیلی مسایل تاثیر داره به نظرم ... یک قدم کوتاهه ... دو صورتم بیبی فیسه و خیلی اهل آرایش های زنانه نیستم و سه حس میکنم به خاطر بچه آخر خانواده بودن باشه .

طوری شده وقتی کسی به حالت شوخی و خنده بهم میگه خیلی کوچولویی یا یه جوری بغلم میکنه انگار دختر ١٥ ساله رو کنارش دیده حس بدی بهم دست میده . الان حتما میگین شما خانم ها که باید از خداتون باشه کوچکتر به نظر برسین ولی این حس، مانع میشه که آدم اعتماد به نفس یک خانم ٢٧ ساله رو داشته باشه یا مثل همه راحت دخترونگی کنه. از اینکه همش این تیکه ها رو بشنوی حس خوبی نداری . 

این توی ازدواجم هم تاثیر میذاره و همه فکر میکنن من هنوز خیییلی مونده تا بخوام ازدواج کنم ... در صورتی که هم سن و سال های من برای بار دوم هم بچه دار شدن و ... کسی تجربه این حس رو داشته ؟ و در برخورد با آدم هایی که انقدر کوچیک و بچه فرضت میکنن باید چیکار کرد ؟

خواهشا نگین به نظر بقیه اهمیت نده، ما داریم توی اجتماع زندگی میکنیم و نمیشه انقدر بی تفاوت نسبت به بقیه بود .


مرتبط:

بی بی فیسم، چیکار کنم که چهره م به سنم بیاد؟

چطور میشه با یه دختر بی بی فیس برای ازدواج آشنا شد؟

ازدواج با دختر بی بی فیس

چون چهره م کوچکتر از سنم نشون میده، هیچ خواستگاری ندارم

چهره م بی بی فیس هستش، علت جور نشدن ازدواجم اینه؟

دختری قد کوتاه و بی بی فیسم، شانسی برای ازدواج دلخواهم دارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) مسائل بی بی فیس ها (۱۴ مطلب مشابه)