سلام
قبلا یه پستی بود با عنوان :

از اونجایی که اکثرا جواب داده بودن که خانم به شوهرش اوایل ازدواج علاقه نداشته.سوالم اینه که منظورتون از علاقه چیه؟ اگه میگین به یه نفر علاقه ندارین یا ازش خوشتون نمیاد ،آیا به قیافه و تیپ اون طرف علاقه ندارین؟ آیا از اخلاقش خوشتون نمیاد؟ از نوع برخوردش؟ از طرز فکرش؟ آیا از وضع مالی یه نفر راضی نیستین؟ آیا از کسی دیگه خوشتون میاد که به خواستگار علاقه ندارین؟ آیا ... ؟
بگین اگه به کسی علاقه ندارین یا ازش خوشتون نمیاد منظورتون چیه؟ به چه چیزیش علاقه ندارین یا از چه چیزیش خوشتون نمیاد ؟

مرتبط با رد کردن خواستگار:

به خاطر یه نقص در انگشتان یکی از پاهام، خواستگارانم رو رد میکنم!

وقتی خواستگار میاد، نمی تونم تصمیم بگیرم، برای همین رد میکنم

اشتباهه که به خاطر چند سانت کوتاه تر بودن خواستگار، ردش کنم ؟

خواستگارم اصلا به دلم ننشسته، ردش کنم؟

چطوری به خواستگارم بگم از ظاهرت خوشم نیومده که ناراحت نشه ؟

چرا بعد از رد کردن خواستگار پشیمون میشم ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم

پسر مورد علاقم رو رد کنم با وجود اینکه دوستش دارم؟

به خاطر خواست پدرم ، خواستگار دلخواهم رو رد کردم ولی ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)