سلام

دخترم و بیست و یک سالمه من از خونه زیاد بیرون نمیرم و خودمو محدود کردم . این روزا بخاطر کنکور اصلا نمیتونم برم بیرون . همه چیز از خوابای بد و پریشون شروع شد خواب مرده دیدم که با دوستای قدیمی درگیر این قضایا بودیم و نگرانشون شدم .

بعد از اون فکر مرگ و مردن میومد سراغم الانم انقدر شدید شده این افکار که هر لحظه همش تو فکرمه و ناراحتم بخاطرش . حتی دیروز که تا نزدیک ظهر خواب بودم هم یه همچین خوابای پریشونی دیدم همش به فکر مرگم همش فکر میکنم چند دقیقه دیگه نوبت مرگ منه .

همش میترسم و به فکر زمانی ام که بمیرم که چه اتفاقی میفته و کلی متشنج میشه افکارم اصلا از همه ی کارها افتادم نمیتونم عادی زندگی کنم کمکم کنید


مرتبط:

همیشه ترس از دست دادن عزیزانم رو دارم

میترسم که شاهد مرگ عزیزانم باشم

فکر می کنید نوع مرگتون ممکنه چطور باشه؟

دوست دارم زودتر از مادرم بمیرم تا مرگ اون و نبینم

گاهی اوقات در اوج خوشی به فکر مرگ می افتم

بعد از فوت یکی از همسایه ها ، نگرانم که مرگ منم نزدیک باشه

به خاطر فوت دوستم روحیه خوبی ندارم

با بیماری یا فوت عزیزان تون چطوری کنار میاید ؟

آیا برای مردن آماده اید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)