با سلام .

23 سالمه و با همسرم هم سن هستیم مدت 2 ساله که عقد کردم . من و همسرم هر دو معلم هستیم . از نظر مالی وضعیت متوسطی داریم. سطح درآمد اونا از ما پایین تره . من چون تازه استخدام هستم حقوق آن چنانی ندارم و در حد یک زندگی ساده و معمولی میتونم براش مهیا کنم . پدرم کشاورزه و چون در خانواده پرجمعیتی هستیم نمیتونه تمام خرج عروسی رو تقبل کنه و از من خواسته که من هم کمک کنم . در طول این سه سال هم من وام ورداشتم و یکی دو تا از وسایل رو خریدم . امسال هم که قراره عروسی بگیریم . پدرم 20 میلیون وام ورداشتن که مراسم راه بیوفته . چون خونه هم ندارم یک ماهی هست دنبال اجاره ی خونه هستم .

همسرم اما از چند وقته  ساز مخالف کوک کرده و میگه تنها دختره فامیله که باید به فکر هزینه های زندگیش باشه همیشه باید حساب کتاب کنه که کم نیاره .تنها دختر فامیله که خونه از خودش نداره . همه تو زندگی هاشون خوشبختن . خونه و ماشین دارن ولی ما باید 20 سال وام و قسط بدیم که بتونیم خونه  و ماشین دار بشیم . همیشه از خانواده ی منم بد میگن که اصلا کمک نمیکنن و خودشون رو زدن به اون راه . دیروز به من گفت . یادم باشه اگه دختر داشتم به پسری جواب بدم که ماشین و خونه و سرمایه داشته باشه که مثل من این همه حرص و جوش زندگی آیندش رو نخوره .

خدا رو گواه میگیرم من چیزی تو زندگی کم نذاشتم همیشه محبت میکنم . ماهگرد ازدواجمون هر ماه گل میخرم و بهش میدم . اما فقط گاهی جواب این محبت ها رو میگیرم . من شاید روزی سه بار به خاطر دیدنش میرم خونه مادرخانمم اما حتی همسرم حاضر نمیشه دم در بیاد یا اگه داخل میرم همین طوری تو خونه نشسته و هیچ ابراز علاقه ای نداره اگه بگم به خاطر تو اومدم میگه من که نخواستم بیای!!! . روابط زناشویی هم خیلی کم شده دو هفته ای شاید.  اون هم در حد معاشقه . به خاطر اینکه به سمت گناه کشیده نشم وقتم رو با نماز و قرآن و کارای دیگه پر کردم و چشمم رو نیازم بستم .

اما واقعا دیگه الان خسته شدم نمیدونم چیکار کنم . ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند . با تشکر.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مسائل مالی دوران عقد (۱۹ مطلب مشابه)