سلام. وقت همه دوستان بخیر.طاعاتتون مقبول حق.

من یه پسر 23 24 ساله هستم. لیسانس گرفتم و الان سربازهستم. مسئله ای برام پیش اومده گفتم اینجا با حضور پرشمار دوستان و تجربیات مختلفی ک قطعا هستن در این جمع، مطرح کنم که بتونم یه استفاده ای کنم از نظرات .
من چند ماهی هست که با یه دختر خانمی تقریبا همسن خودم رابطه دارم. رابطه ای سالم و بدون هیچ هوا و هوسی که بعد از اون علاقه اولیه که ایجاد شد بنا رو بر شناخت همدیگه برای ازدواج گذاشتیم.که بعد از چندماه به این نتیجه رسیدیم که به درد هم میخوریم برای اینده.
 من بلافاصله پس از پایان درسم رفتم سربازی و البته مدت سربازیم هم 21 ماه نیست و کمتره و تا پایان امسال تموم میشه. حالا مسئله اینجاس که این خانوم دو ماه پیش به من گفتن که من باید به شکل رسمی و همین حالا که نه شغل مشخص دارم و سربازم هستم بهمراه خانواده به منزلشون برم. که نظر من مخالف بود و ازشون چند ماه صبر تا پایان سربازیم و سرکار رفتنم خواستم تا اون زمان با شرایط بهتری بتونم پیش خونوادشون برم برای خواستگاری.
اما ایشون تاکید روی همین حالا با همین شرایط داشتن و من هر چی فکر کردم اینکار رو از لحاظ منطقی اشتباه دیدم. خدا شاهده که  من یک درصد هم در خواستن ایشون شک ندارم و مخالفتم فقط برای تموم شدن سربازیم بوده و شغل داشتن.
بعد از این ماجرا من شاهد سرد شدن ایشون نسبت به خودم هستم ک هر روز هم بیشتر میشه که این موضوع من رو عذاب میده واقعا.
حالا خانوما و اقایون محترم که تجربه مشابه داشتن یا نظری دارن لطف کنن بگن که من اینکار رو انجام بدم و با این شرایط خواستگاری رفتن ایا درست و شدنیه؟ یا اینکه میشه چند ماه صبر کرد  ؟ و اینکه من چگونه به ایشون ثابت کنم که مخالفتم دلیل بر نخواستن یا شک داشتن نیست و فقط میخوام یه حرف منطقی بزنم؟
با تشکر از همه دوستان

مرتبط با سربازی:

راسته که میگن 2 ماه اول سربازی با زندان فرقی نداره ؟

دارم میرم سربازی ، چکار کنم دختر مورد علاقم برای همیشه عاشقم بمونه

دلم میخواد قبل از شروع سربازیم یه دختر رو عقد کنم

بعد از دوره آموزشی سربازی شوهرم می خوایم عروسی کنیم

میترسم بعد اون ۲ سال سربازی هم منو نخواد

آیا سربازی مانع ازدواجه ؟

دختران حاضرن با دانشجوی پزشکی سربازی نرفته ازدواج کنن

دختران حاضرند با پسری که سربازی نرفته ازدواج کنند

ازدواج با مهندس 26 ساله که نه کار داره نه سربازی رفته

در دوران سربازی شاهد ازدواج هایی بودم با کمترین امکانات



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)