سلام
من یه سوالی دارم و کمک می خوام . پسرای مذهبی نشانه علاقشون به یه دختر چیه ؟ منظورم طلبه و بسیجی هستش . من نشانه های علاقه پسران به یه دختر رو خوندم . ولی بعضا نوشته بودن که نگاه می کنن . ولی این آقا خیلی مومن و متدین هستن و اصلا نگاه نمی کنن .
می خواستم اگه آقایی اینجا مذهبی هستن و یا خانومی که اطلاع دارن ، بفرماین که نشانه علاقه یه آقای مومن چیه ؟ فقط خواستگاری ؟ یا علائم دیگه ای هم داره ؟

 

مرتبط:

وقتی با یه پسر مذهبی برخورد میکنم چه رفتاری باید داشته باشم ؟

معیارهای پسران مذهبی برای ازدواج چیه؟

به نظر شما یه پسر مذهبی با من ازدواج می کنه؟

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام

ازدواج پسر مذهبی با دختری که هیچ قید و بندی نسبت به حجاب نداره

چرا بعضی از پسرهای مذهبی سراغ دخترهای عفیف نمیرن ؟

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

ازدواج با پسری مذهبی از یک خانواده ی باز

آیا با یه پسر با ظاهر مذهبی ازدواج می کنید ؟

خجالت میکشم که بگن شوهر فلانی مذهبی نیست

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)