سلام

من قیافه معمولی دارم .خواستگار هم خیلی کم دارم بعد هر خواستگاری که می آد ازم می پرسه تا حالا خواستگار داشتی ؟

به نظرم اینکه یه دختر خواستگار داشته باشه خیلی بدیهیه .با خودم می گم شاید خیلی زشتم که پسره فکر نمی کنه من خواستگار داشته باشه این سوال رو می پرسه .سوالم از بقیه اینه که با همچین موردی برخورد داشتن تا حالا ؟

پاسخ :

سلام

این سوال می تونه به منظور شناخت بیشتر شما باشه . وقتی از شما می پرسه تا حالا خواستگار داشتید ؟ ، احتمالا این اهداف رو دنبال می کنه ؛

- می خواد ببینه رقیبی داره یا نه . 

- می خواد بدونه چرا با اون به توافق نرسیدید ؟ 

- آیا اعتقادات شما دلیل به سرانجام نرسیدن خواستگاری بوده یا خلقیات اون ؟

- شاید سبک جدید اون سوال نامربوطه که ، قبلا با کسی دوست بودید یا نه ؟

- ...

به نظر نمیرسه هدفشون از این سوال توهین یا مسخره کردن شما باشه . اونا که بدون دیدن شما به خواستگاری تون نمیان . پس بحث چهره مطرح نیست . چون اگه از چهره ی شما خوششون نمی اومد اصلا به خواستگاری تون نمی اومدن. 

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)