سلام

راستش من پدر و مادرم مدتیه از هم جدا شدن . نمیخوام وارد جزئیات ماجرا بشم چون مفصله ، فقط اینو بگم مقصر این جدایی پدرم بوده . هر چند که این طلاق به نفع منو مامانم و بقیه ی اعضای خانواده شد چون واقعا  پدرم عذابمون میداد و چیزی به نام آرامش نداشتیم و خلاصه یه  مشکلاتی داشتیم که گفتنش از حوصله ی این بحث خارجه .

ولی با این حال مادرم تا آخرین لحظه واسه حفظ زندگیش جنگید اما نشد که نشد . چون بنده خدا واقعا زن آبرومندیه و اینو همه میدونن . اینارو توضیح دادم که یه وقت خیال نکنید بی دلیل جدا شد یا خانواده ی سستی هستیم .

اما خب این کلمه ی طلاق قبح عجیبی تو جامعه ی ما داره و مخصوصا به بچه های خانواده ی طلاق نگرش منفی دارن . من سعی می کنم منطقی باشم و به خودم میگم خب گناه من چیه ؟ اصلا من واسه چی باید شرمنده باشم ؟ ولی بعضی وقتا فکر اینکه این مسٸله رو ازدواجم تاثیر منفی بذاره یا اصلا مانع ازدواجم بشه منو دیوونه می کنه  . 

میخوام از بقیه بپرسم نگرشتون در مورد ازدواج با  دختری که والدینش جدا شدن چیه؟ آیا این مسٸله تاثیر بدی رو ازدواجم داره ؟ آیا حاضرید با همچین دخترایی ازدواج کنید؟


درد دل های فرزندان طلاق:

نمی تونم بعد از ازدواج پدرم، باهاش زندگی کنم

احساس میکنم نه تنها کنکور، بلکه کل زندگی ام رو باختم

فرزند طلاقم، از آدم های دور و برم خوشم نمیاد

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

من حس میکنم زندگی رو باختم

احساس میکنم تو یه ماجرای دو سر باخت قرار گرفتم

چون فرزند طلاقم نمی تونم خواستگاران خوبی داشته باشم ؟

چرا بعضی ها فکر می کنن بچه های طلاق به درد ازدواج نمی خورن ؟!

در اسلام در مورد حق و حقوق بچه های طلاق چیزی بیان شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه)