سلام دوستان خانواده برتری
درباره یکی از دغدغه هام میخواستم باهاتون صحبت کنم.
چند روز پیش خانمی پرسیده بودن چی کار کنن که همسرشان به ایشون ابراز علاقه و محبت کنن . گفته بودن که همسرشان بعد از کار میاد خونه و فقط سرگرم تلگرام و اصلا احساسات خانوم براشون اهمیتی نداره و تربیت بچه و همه ی کارهای خونه به عهده ی ایشونه و برای روزهای خاص کادویی نمیگیرن و....

من همیشه این نگرانی رو داشتم که نکنه همسر من اینجوری باشه. توی فامیل داریم همچین موردهایی که دلم برای خانوم شون میسوزه.خدایی نکرده! اگه همچین موردی هم برای خودم پیش بیاد کارم به طلاق می کشه.. .( از نظر احساسی نمیتونم یه زندگی سرد و بی روح رو نه تصور و نه تحمل کنم)

حالا از شما بزرگواران میخواستم بپرسم قبل از ازدواج چطور میتونم به این موضوع پی ببرم؟ آقا احساسی هست یا نیست؟ این مسائل اصلا براشون مهم هست یا نه ؟


مرتبط:

احساساتی بودن مرد خوبه یا بد؟

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

دختر مورد علاقه م میگه از لحاظ احساسی قانع نشدم

توقع دارم نامزدم با من هم احساسی برخورد کنه

دوران نامزدی شوهر خیلی آدم احساسی بود ، الان سرد شده

احساس می کنم محبت های شوهرم از روی وظیفه است نه علاقه

چکار کنم که شوهرم به حرف بیاد و احساسش رو بهم بگه

مردِ ایده آل شما مغروره یا احساساتی؟

احساس می کنم خواستگارم در ابراز احساسات ضعیف هستند

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم

از دید خانم ها من یه مرد خشن و بی احساسم ؟

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

خانم ها با کدام رفتارهای شوهر احساس می کنند ملکه خانه هستند

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

من احساساتی ام و شوهرم درست نقطه مقابل من

شوهرم مشکل نسبتا شدیدی در ابراز احساسات اش دارد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)