سلام

هجده سالمه ... من زیاد عرق میکنم و چون دخترم این قضیه به طبع بدتره . موهای زائد زیر بغلم زبره و خشن ،‌حتی زیر دوشم ممکنه ی ذره عرق کنم . تغذیه م بد نیست فست فودی نیستم ارثی هم هست .

دهانمم بو میده ، همینطوری عادی مگر این که دائم مسواک  و ادامس و خوشبو کننده بزنم ،‌ یعنی الان که ماه رمضونه ترجیح میدم زیاد به صورت کسی نزدیک نشم . خودم بو رو نمیفهمم خیلی از مواقع ولی مادرم تذکر داده و اینا ...

یه بار جراحی نهفته عقل کردم همونطور که میدونین طبیعیه بو بگیره چون خون تو دهنه ---> اون موقع دیگه خودم حالم از بو بهم میخوره فهمیدم قضیه جدیه

یا مطب دندون پزشکی میرم اون قسمتی که با اب شست و شو میده تو ترمیم وقتی آب میپاچه بوشو میفهمم . دکترا ماسک دارن خوشبختانه:))

چیکار کنم ب نظرتون ؟ نگرانم ازدواج کردم همبستری و اینا همسرم اذیت بشه . بالاخره باید ی عمر زندگی کرد نمیخوام اطرافیانم اذیت شن مخصوصا همسر .

سوال کننده_____خانوم


مرتبط:

معرفی دهان شویه برای از بین بردن بوی بد دهان

رفع بوی بد دهان و زردی دندان ها

ده ساله بوی بد دهان منو آزار میده

همیشه فکر میکنم دهنم بو میده ولی ...

ده ساله بوی بد دهان منو آزار میده

رفع بوی بد دهان و زردی دندان ها



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)