سلام

من شب ها هر یک ساعت تا دو ساعت بیدار میشم  برای رفتن دستشویی و اصلا  خواب خوبی ندارم البته این مشکل را در طول روز ندارم.  آب و چای شب ها نمیخورم که مثلا نرم دستشویی ولی بی فایده هست . شام هم میخورم. مشخصات خودم این هست که دخترم و دانشجوی دکتری هستم و سنم ۳۰ هست و وزنم نرمال هست. 

البته من میدونم که بطور کلی دخترها بیشتر از پسرها نیاز به دستشویی رفتن دارند٬ ولی دیگه واسه من شده عذاب و عادی نیست. بیماری دیابت و غیره هم ندارم.

خودم فکر میکنم بخاطر این هست که تنها زندگی میکنم چون یادمه پیش پدر و مادرم یک بار در شب میرفتم.  ولی به هر حال من نمیتونم شرایطم را تغییر بدم و  باید تنها  زندگی کنم حداقل تا آخر تحصیلات.  البته شریت هست برای خوابیدن ولی من نمیخوام خودم را به قرص و شربت عادت بدم.

میخواستم بدونم چیکار کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)