سلام

خانمی هستم که سه ساله عقدم و بخاطر سربازی همسرم و شغلش هنوز نتونستیم عروسی بگیریم . من 25 سالمه و تمام دوران تحصیل مدرسه ام همه فکر و ذکرم درس بود هیچ تفریحی نداشتم و با رتبه سه رقمی رشته حقوق دانشگاه دولتی قبول شدم و با معدل الف فارغ التحصیل شدم بعد هم با همسرم که همکلاسیم بود عقد کردیم.

من الان دو ساله تو هیچ ازمونی قبول نمیشم سه بار امتحان ارشد دادم و دوبارم وکالت. انگار طلسم شدم خیلی ناامیدم , همسرم با وجود اینکه سرباز بود ولی تو ارشد دو رقمی اورد و تو وکالت تک رقمی.

من خیلی ناراحتم و احساس حقارت میکنم منی که نزدیک به 16 سال از زندگیمو وقف درس کردم حتی نه تفریح داشتم نه به مامانم میتونستم تو خونه کمک کنم بخاطر وسواسی که تو درس خوندن داشتم, اینم بگم که کمی کند خوانم و زمان زیادی باید صرف کنم برای هر مطلب. چه کنم ؟

اعتماد بنفسم کم شده وقتی دوست دانشگاهمو میبینم که تو همه درسها ازم کمک میگرفت و ضعیف بود ولی الان داره وکیل میشه! دیگه از خانوادم خجالت میکشم که این همه سال انقد اذیتشون کردم اخرشم هیچی, حتی از خودمم خجالت میکشم و سرزنش میکنم.

شاید باورتون نشه ولی وقتی تو خونه مطلبی میخونم و تست میزنم 80 درصد سوالارو درست میزنم و همیشه هم بااعتماد بنفس میرم جلسه ولی نتیجه برعکس میشه یعنی اشکال کار چیه؟

من چطور باید بخونم ؟ چطور باید اعتماد بنفسم رو زیاد کنم ؟ 

خیلی ممنون از راهنمایی هاتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)