سلام  وقتتون بخیر

خلاصه می کنم حرفو که وقتتون گرفته نشه مشکل من اینه که فکر می کنم همه می خوان حق منو بخورن . نمی دونم چرا شاید قیافم خیلی مظلومه ، البته همه می گن به اضافه اینکه همه فکر می کنن من سادم و مظلومم راحت می تونن حق منو بخورن .

اخرین بار هم چند رو پیش بود که امتحان دیفرانسیل داشتیم و مراقب بی دلیل و فقط به خاطر این صحبت می کردم برگم و گرفت با این که بقیه هر نوع تقلبی که تا الان کشف شده رو انجام می دادن و با این حال فقط برگه منو گرفت .

غیر از این همه منو به چشم ادم ساده که نمی تونه از حق خودش دفاع کنه می بینن .این موضوع یه مدته که حسابی منو کلافه کرده . البته دوسم بهم میگه تو ساده نیستی و تنها مشکلت اینه که زبون نداری .من واقعا نمی دونم چی کار کنم .

لطفا کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)