سلام خدمت همه

لطفا بعد از خوندن متن شروع به نصیحت نکنید که چرا و اینکه سنت کمه هنوز و این چیزا... همه ی اینهارو تو پستای دیگه دیدم که فقط نصیحت کردید ولی اگه من ازتون کمک و هم فکری میخوام نه نصیحت....

من یه دختر ۱۸ ساله هستم و قضیه مربوط میشه به ۲ تا از پسر عمه هام... ما همگی از بچگی با دختر عمه و پسر عمه باهم بزرگ شدیم... و خیلی هم با هم صمیمی و در ارتباط بودیم... حدود ۶ سال پیش یا یکم بیشتر من به دلایلی ارتباط تلفنی ای که با یکی از پسر عمه هام داشتم رو قطع کردم و بعده ها که بازم ایشون سعی در ارتباط مجدد بود جوابشونو نمیدادم...

و اینکه باید بگم هر دو پسر عمم تقریبا ۳ سال از خودم بزرگترن.... ولی خب اون یکی پسر عمم که پیام میداد جواب میدادم و تقریبا ۶ ساله که به طور پیامک در ارتباط بودیم ولی خب الان قطعش کردم.... هردوشون به شدت منو دوست دارن و به صراحت میتونم بگم عاشقمن....

اما مشکلی من دارم در انتخاب صحیحه که اگر خواستم بینشون یکی رو انتخاب کنم واقعا کدوم رو باید انتخاب کرد... واقعا سخته و هر کس از اطرافیانم یه نظری داره و خودشونم میگن که سخته... همون پسر عمم که ارتباط پیامکیم رو ۶ سال پیش باهاش قطع کردم به خواستگاریم اومده.... و اون یکی هم قراره اقدام کنه... حالا ازشون براتون بگم که شماهم بتونید راهنمایی کنید...

راستش من هر دوشون رو به یک اندازه دوست دارم و عاشق نیستم... اون پسر عمم که فعلا اومده خواستگاری یکسری حسن خوب  مثل بهتر بودن از لحاظ خانواده... شرایط مادی و تحصیلات دانشگاهی و شغل خوب داره ولی حسن های بدش اینه که من تا چند سال پیش اخلاقاشو خیلی خوب میتونستم بفهمم ولی الان کلا نمیتونم بشناسمش و اینکه احساس میکنم کمی هم ارتباط اجتماعی پایینی داره...من خیلی دوست دارم بشناسمش و اینکه بدونم ارتباطش با من و ابراز علاقش چجوریه ولی خب امکانش نیست .

حالا اون یکی پسر عمم دقیقا برعکس این یکیه...به خاطر ۶ سالی که در ارتباط بودیم و واقعا عاشقانه برام هرکاری کرد اخلاقاشو به خوبی میدونم و واقعا هیچی توی عواطف کم نمیذاره...ولی خب یکم خانوادش...تحصیلات...شغل خوب....

من نمیگم اینایی که داره بده نه خوبه ولی اون انتظار و معیاری که من دارم نیست... من نمیتونم واقعا محبتاشو و اون همه ابراز عشقشو فراموش کنم.... یعنی از پشیمونی بعدم میترسم و یه جورایی احساس دین میکنم به اون همه احساسش....

حالا من واقعا نمیدونم چیکار باید کرد... به نظرتون اخلاق به تنهایی میتونه یه زندگی عالی بسازه؟ به نظرتون میشه اخلاق های یک نفر رو تغییر داد؟در رابطه با پسر عمه ی اولم که به خواستگاریم اومده...
لطفا راهنمایی کنید
خواهشا نصیحت نکنید که زوده و این چیزا،ما تو شهر کوچیکی هستیم اینجا رسمه همه زود ازدواج کنن...


مرتبط:

ازدواج موجب رشد و تعالی اخلاقی میشه؟

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

پول، زن و شوهر رو از نظر اعتقادی و اخلاقی به هم نزدیک می کنه؟

ممکنه زن آیندم از اخلاق خوبم سو استفاده کنه ؟

آیا ایمان و اخلاق خوب برای زندگی کافیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)