سلام

من موهای پرپشتی دارم قبلا خوش حالت و خیلی نرم بودن ... از وقتی موهامو  رنگ کردم به اضافه دکلره ...  موهام خیلی زبر و خشک شدن و حجم موهام چند برابر شدن چون زبر و خشک شدن . دیگه حالت نرم نیستن  و خیلی بد حالت شدن ... انقد بد شدن که دوست دارم برم کوتاهشون کنم ولی موی کوتاه بهم نمیاد ....

یه سوال دارم از خانوما که به موهاتون چی می زنید نرم و خوش حالت باشن مخصوصا بعد از حمام....  برای مواهاتون از چه محصولاتی استفاده میکنید ... مثلا بازیگرا این همه رنگ میکنن بعد موهاشون چقد همیشه خوشگلن

ممنون میشم راهنمایی کنید.


مرتبط:

چطور موهای خشک و وِزَم را خوش حالت کنم؟

شما توی تابستون با موهای بلند و فرتون چیکار می کنید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)