سلام دوستان

دختری هستم ۲۰ ساله که قصد تعریف از خودم ندارم ولی هم خوشگلم هم با اعتماد به نفس و هم با پشتکار و الان هم به عنوان معلم مشغول کارم.

حدود ۱ سال پیش توی دانشگاه با اقایی اشنا شدم و به من ابراز علاقه کردن و منم از ایشون خوشم اومد ایشون ۳۰ سالشونه.

اون موقع برام مهم نبود و به من گفتن که وضع مالی خوبی ندارن و از ناحیه ی پا هم مشکل دارن و شغل ثابتم ندارن ولی برای من مهم نبود چون خیلی به من ابراز علاقه میکردن.

و برای خاستگاری هم تا حالا پیشقدم نشدند چون به گفته مادرشون هم وضع مالی خوبی در حال حاضر ندارند و هم فکر میکنند تصمیم من عوض میشه چون خواستگارای زیادی داشتم و دارم و همه رو دارم رد میکنم.

چند وقته که دچار احساس سردرگمی میکنم و با خودم میگم ایا واقعا نباید با یه فرد پولدار ازدواج کنم؟ چون ایشون بعد از یک سال هنوز کار ثابت پیدا نکرده اند. و اینکه هر دو در مقطع کارشناسی هستیم و فقط توی دانشگاه همو میبینیم.

از طرفی هم واقعا به من علاقه دارند و روی من حساس هستند و غیرتی و خیلی جاهام کمکم کردند.

واقعا نمیدونم چیکار کنم اینکه صبر کنم تا چند سال دیگه که به گفته خودشون پیشقدم بشن؟ و یا اینکه به خواستگارای دیگم فکر کنم ؟

اینم بگم که نگید میخواد سر کارت بذاره و این حرفا چون با همه ی خانوادش و دوستاش در مورد من حرف زده و واقعا دوسم داره اما دچار حس تردید و شک و نگرانی از ازدواج شدم. ممنون از همتون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)