سلام عزیزان

من دغدغه ام اینه که چرا دانشگاه فرهنگیان با این همه هزینه ای که به دولت تحمیل میشه تاسیس شده؟ در حالی که آموزش و پرورش میتونست به صورت آزمون استخدامی از افراد واجد شرایط با اطلاعات علمی بالا، جذب نیرو کنه.

البته درسته که همین جذب نیروها هم اغلب درگیر سهمیه میشه و به اون شکل افراد موفق جذب نمیشند. اما بالاخره درصدی کوچکی هم بدون سهمیه و بخاطر اطلاعات علمی بالا جذب میشند.

آیا واقعا دانشگاه فرهنگیان به نفع آموزش و پرورش هست یا نه؟ دانشگاه فرهنگیانی که ورود دانشجوهاش هم اغلب با سهمیه انجام میگیره، و دانشجویانی که از اون فارغ التحصیل میشند با هر سطح علمی هستند.
چرا الان من و امثال من که فارغ التحصیل شدیم با سطح علمی بالا و کلی زحمت کشیدن نتونیم در آموزش و پرورش جذب بشیم در حالی که عده ای به راحتی با جذب در دانشگاه فرهنگیان شغلشون تضمین شده است؟ آیا واقعا خروجی دانشگاه فرهنگیان مساعده؟ پس ما چی؟ چرا همین فارغ التحصیلان استخدام نمیشند؟ واقعا این انصافه؟

جدایی از همه اینها با این روند پذیرش آیا معلمانی که وارد آموزش و پرورش که یکی از مهمترین ارگان ها برای پیشرفت کشور هست می شوند واقعا از لحاظ علمی سطح خوبی دارند؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جهت اطلاع مسئولین (۱۵ مطلب مشابه) تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (۳۹ مطلب مشابه)