سلام

از وکلا یا افرادی که طلاق گرفتن کمک میخوام . من و همسرم در شرف طلاق هستیم. همسرم کارمند هست و حقوقش تقریبا 1.500.000 تومان هست. مهریه م 400 سکه است و  قسط بندی شده و سه ماه ی سکه میده و ماهانه 500 تومان هم نفقه  پرداخت می کنه.

بعد از اینکه نفقه به من تعلق گرفت، بلافاصله رفت و درخواست طلاق داد و دادگاه تشکیل شد و حکم طلاق صادر شد ولی چند روز پیش منصرف شده و رفته درخواست رو باطل کرده و چون حق طلاق با مرد هست و من هیچ مدرک قانونی برای طلاق ندارم نتونستم کاری کنم.

اینکه دلیل طلاقمون چیه و داستان زندگیمون خیلی مفصل هست که اینجا مجال گفتن نیست.

من و همسرم حدود 1.5 سال که کاملا جدا زندگی می کنیم و من خونه پدرم هستم و ایشون هم همین طور.  خودم وکیل دارم ولی روم نمیشه این سوال رو ازش بپرسم و به همین خاطر این سوال رو اینجا مطرح کردم:

آیا وقتی مهریه و نفقه رو پرداخت کرد نیازهای جنسی زن باید نادیده گرفته شه ؟ آیا می تونم به خاطر عسر و حرج در عوامل جنسی طلاق بگیرم ؟ چون آقا خونه نداره که بریم زندگی کنیم و به همین خاطر نمی تونه تمکین من رو به عهده بگیره، ممنون میشم راهماییم کنید. در ضمن من نمیخوام از حق و حقوقم بگذرم تا طلاق بگیرم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه) سوالات حقوقی (۳۹ مطلب مشابه)