سلام

یه سوالی داشتم من یه دختر چهار و نیم ساله دارم یه چند وقتیه که گیر داده به آلت تناسلی . مثلا میخواد شلوارشو عوض کنه میگه مامان اونجام ( منظور آلت تناسلیش ) دیده میشه یا مثلا من اگه نشسته باشم یا دراز کشیده میگه من اونجاتو میبینم با اینکه من همیشه شلوار گشاد پامه هیچ وقت هم جلوش لباس عوض نمیکنم اهل ماهواره و فیلمهای ناجور هم نیستیم  و هر وقت هم که میگه من عادی برخورد میکنم و میگم اونجا هم مثل دست و پا و چشم و جاهای دیگست تا اینکه دیشب دیگه شورشو در اورده بود .

از بس میگفت منم قبلش بهش قول داده بودم باهم بازی میکنیم ولی به خاطر این کارش عصبانی شده بودم و  باهاش بازی نکردم نمیدونم چطوری این فکرها رو از سرش بیرون کنم اصلا چطوری یه دفعه یاد این چیزها افتاده کسی میتونه کمکم کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)