سلام من دختری 17 ساله هستم می خواستم بدونم بغل کردن برادر عیبی داره یا نه من برادرم 20 سالشه رابطه ما خیلی عالی و عاطفیه دادشم خیلی مهربونه بهترین دادش دنیاست همیشه بغلش می کنم می بوسمش ولی جدیدا دادشم اجازه نمی ده بغلش کنم و فقط  پیشونیمو می بوسه و میگه دیگه بزرگ شدی نمی تونم بغلت کنم گناهه سوال من اینه مگه آقایون از بغل کردن و دیدن محارم تحریک می شند که داداشم دیگه اجازه نمیده بغلش کنم دادشم خیلی پسر پاکیه اصلا ازون پسرا نیست سال ها اتاقمون یکی بود یک جا می خوابیدیم .


پاسخ :

سلام

اگه به دهن غریزه ی جنسی افساری زده نشه محرم و نامحرم سرش نمیشه . در برخورد با غریزه ی جنسی همیشه باید شلاق رو بالا نگه داشت . با کوچکترین انحراف باید شلاق تون رو تو سرش بزنید تا دوباره به مسیر درست برگرده . اگه سهل انگاری کنید با پنبه سرتون رو می بره و شما رو به ته دره بی آبرویی می فرسته . شک نکنید . 

با توصیفی که از برادرتون کردید به پاکی اون اعتقاد دارم . شنیدید که میگن پیشگیری بهتر از درمانه ؟ الان برادرتون داره پیشگیری می کنه . نمیشه گفت تحریک میشه یا نه . شاید ترسش اینه که شما تحریک بشید . 

به هر حال بهتره که به دستور دین عمل کنیم . رفتار جدیدی که برادرتون با شما داره دستور دین هستش . پیامبر گرامی ما می فرمایند : هر وقت یکی از محارم شما به سن تکلیف رسید ، میان دو چشم یا سرش رو ببوسد و از بوسیدن صورت و دهان پرهیز کند . ( متن کامل حدیث در میزان الحکمه حدیث 16282 )

موفق باشید


مرتبط:

چطور به خواهرم بفهمونم که با پوشش در خونه اذیت میشم؟

چقدر به دخترهام در خونه از لحاظ پوشش آزادی بدم؟

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

تو رو خدا یه کم با بچه هاتون مهربون تر باشین

نحوه پوششم تو خونه جلوی دختر چهار ساله ام باید چه جوری باشه ؟

آیا شما بدنبال مطیع بودن فرزندانتان هستید ؟

لطفا بچه هاتون رو محدود نکنید

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)