سلام
من یه دختر 18 ساله ام.. حدودا از 15سالگی با پسرا چت میکردم اما تاکید کنم فقط چت و تا بحال با کسی بیرون نرفتم ... این شده یه عادت برام.. الان که 18 سالمه هنوز به این کار عادت دارم دست خودم نیس معتاد اینکار شدم .
شاید بعضی اوقات یه مدت بگذره و چت نکنم ولی بعد یه مدت دوباره میرم سراغ اینکار مخصوصا الان که فضای مجازی گسترش پیدا کرده.. تابحال از این کارمم ضربه زیادی خوردم ولی واقعا خسته شدم ازین کارم..
ازتون خواهش میکنم بهم کمک کنید و بگید چکار کنم دیگه نرم سراغ اینکارا ؟ یه راه حل اساسی بدین چون من هر کاری رو امتحان کردم ولی نشد...
ممنون

مرتبط:

چی میشه که یه پسر یه دفعه فضای مجازی رو کنار میذاره؟

چه جوری وابستگی و عادتم رو به اینترنت کم کنم؟

دختری هستم که معتاد اینترنت شدم

اعتیادی به نام گوشی های هوشمند و گروه های اجتماعی

دو سال هست که به چت اعتیاد دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)