با سلام  به همه کاربران محترم

بنده قصد شرکت در آزمون آیلتس آکادمیک رو دارم ، نمره ی مورد نیاز بنده 7 هست. من در یکی از مناطق محروم زندگی می کنم  و در محل زندگی من و شهر های اطراف آموزشگاه ها و اساتید قوی که به صورت تخصصی دوره های آمادگی آزمون فوق را برگزار کنند وجود ندارند، فلذا بنده باید به صورت   self-study  برای آین آزمون مطالعه کنم.

حال از شما دوستان عزیز تقاضا دارم ، در صورت آشنایی با منابع مفید برای آزمون در هر چهار مهارت ، آنها را به بنده معرفی کنید.

لازم به ذکر است بنده شاغل هستم  و برای آزمون مذکور حدود یکسال زمان دارم.


مرتبط با آیلتس و تافل:

سوال در مورد آزمون های آیلتس و تافل

چیکار کنم که بتونم تافل بگیرم؟

تولیمو بیشتر به درد تحصیل تو دانشگاه می خوره یا تافل؟

با تافل 110 میشه کسب درآمد کرد؟

سوال از کسانی که سطح ایلتس شون رو به بالای هفت رسوندن



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)