سلام
من یه پسر دبیرستانی هستم. احساس میکنم دوستام بام حال نمیکنن. مثلا اونا با هم میرن بیرون قرار میذارن تولد میرن و... ولی به من کسی تا حالا پیشنهاد نداده باهاشون برم بیرون. دوستامم کم نیستن اما اونقدرا هم صمیمی نیستبم. چیکار کنم صمیمی بشیم در اون حد ؟

حس میکنم مردم خوششون نمیاد با من زیاد هم کلام بشن یعنی سعی میکنن هی فرار کنن از من . البته در واقعیت شاید اینطور نباشه اما حس میکنم اینطوره . و اینکه حس میکنم کسی زیاد خوشش نمیاد باهام بیرون بره .

مثلا تو مهمونی ها ملت باهام حرف نمیزنن منم زیاد سمت کسی نمیرم وقتی هم کسی باهام حرف میزنه در حد چند کلمه بعد کلا ساکت میشیم و هیچ حرفی ندارم بزنم .



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)