سلام

مسئله اعتماد به نفسمه ، از وقتی چنتا پست اینجا خوندم که دختر نباید زیاد بلند باشه زندگیم بد شد ...

هر روز این سوال و از شوهرم میپرسم من قدم خیلی بلنده؟! از من بدت میاد؟ هر لحظه ازش میپرسم . هر لحظه تو خیابون خودمو مقایسه میکنم . هر دختری رو میبینم سریع میگم قدش چنده ؟ تبدیل شده به جنون . دارم دیوونه میشم .

من ۱۷۳ هستم با استخون بندی ظریف ، نمیدونم کسی درک میکنه منو یا نه ،‌ولی تمام دغدغه م شده قدم ،‌ سعی میکنم خوش پوش باشم چهره م خوبه ولی شاید لاغر بودنم قدم رو بیشتر به رخ بکشه . تمام دغدغه م چاق شدنه . چه جوری رو اعتماد به نفسم کار کنم؟ بی تفاوت باشم به قضاوت مردم . خواهش میکنم جواب بدید . زندگیم عالی بود قبل اینکه رو قدم حساس شم . الان اعصاب شوهری رو بهم ریختم میشینم گریه میکنم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)