به نام نامی دوست که هر چه داریم از اوست

سلام

صالح هستم 17 سال سن دارم و یه حسی بهم میگه دچار افسردگی شدم . مشکل اصلیم اینه که وقتی میبینم هم سن و سالا خودم بکوب در حال درس خوندنن یا در کل در حال پیشرفت کردنن غصم میاد و شروع میکنم گریه کردن ( مخصوصا دخترا ) .

سه ساله که به خودارضایی معتاد شدم و هشت روزه که انجام ندادم و خیلی وسوسه میشم و فک کنم مشکلم از اینه ولی نمیدونم؛ بازم شما بهتر میدونید .

یه مشکل دیگم که کلافم کرده نسبت به دخترا به شدت حساس شدم؛ مثلا توی همین سایت به خوندن نظرات دخترا رغبت دارم و بیشترم نظرات دخترا رو میخونم و فکر میکنم همه دخترا از من بالاتر و موفق ترن؛ نسبت به اطرافیانمم همین حسو دارم ولی بیشتر دخترا . و مشکل آخر اینه که نمیتونم درس خون بشم و تنبلی افسار منو در اختیار خودش گرفته .

سپاس از همتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)