سلام به همه دوستان

من پسری هستم که إن شاء الله تا چند وقت دیگه عقد میکنم. سوالی که اینجا دارم که نمیدونم باید چی کار کرد اینه که مسأله جنسی رو از چند وقت بعد عقد باید شروع کرد ؟

منظورم مسأله جنسی تا اصل مطلب یا نزدیک به اصل مطلب نیست. منظورم اینه که اولین معاشقه ها و ملاعبه ها و بغل کردن های جنسی و بوسیدن های جنسی رو چند وقت باید بعد از عقد شروع کرد؟

دلیل طرح این سوال اینه که نه نمیخوام اینقدری زود شروع کنم که به همسرم بر بخوره و بگه مثلاً این آقا منو فقط برا مسائل جنسی میخواسته نه هم اینقدر دیر که مشکوک بشه بگه چرا این همه وقت از عقدمون گذشته ایشون هیچ کاری نکرده نکنه سرده یا بی میله یا .... .

خب شما تصورشو بکنید این خانمی که تازه شب اول عقدشه هنوز روسریشو جلو این آقا در نیاورده این آقا هنوز موهای این خانم رو ندیده هنوز دستان این خانم رو تا بازو ندیده هنوز کف پای این خانم رو ندیده در شدت خجالت و حیاء هست خانم ، حالا این آقا خواسته همون شب اول برهنه کامل بشن و ... . خب حق داره خانم شوکه بشه که حالا نمیدونم واقعاً دلیل این کار آقا چی بوده؟ یه ذره عقل و شعور نداشته؟ یا به هر دلیل یهو شهوتش خیلی زده بالا این کار رو کرده یا هر چیز دیگه ای نمیدونم.

از اون طرف هم مواردی هست که حتی تو همین خانواده برتر برخی اوقات نمونه هاشو می بینیم که حتی میگن چند ماهه از عروسی مون گذشته نه عقد از عروسی مون گذشته و ما هنوز باکره هستیم که گاهی اوقات میگن خانم ها شاکی میشن که چرا آقا هیچ کاری نمیکنه و هیچ حرکتی نمیزنه.

خلاصه میخوام این 2 وضعیت پیش نیاد نه اینقدر زود شروع کنم که به خانم برخوره نه اینقدر دیر که مشکوک بشه و اون خانم معترض بشه که چرا کار نمیکنم. لذا نمیدونم چقدر بعد عقد باید شروع بشه؟ مثلاً 2 3 روز بعد عقد؟ یه هفته بعد؟ 10 روز بعد؟ یه ماه بعد؟ 2 ماه بعد؟ چقدر؟


مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟