سلام دوستان

من یه مساله برام پیش اومده ممنون میشم راهنمایی کنید.

من دختری هستم که شدیدا نگران ازدواج و آینده کاریم هستم. دوست دارم از الآن که فرصت دارم برای یه کار ، بموقع اقدام کنم. خواستگارای زیادی دارم ولی به طرز عجیبی همه در حد شماره گرفتن یا فقط صحبت کردن میمونه! اون هایی هم که از این مراحل بالاخره عبور میکنن و خونه میان، بعد که میرن خبری ازشون نمیشه! چون عیبی که بتونم تشخیص بدم نمیبینم که بخوام رفعش کنم، بخاطر همین دچار ترس و اظطراب و استرس شدم! چون میبینم خیلی ها از من خوششون میاد هم بخاطر ظاهرم هم حجاب و سنگینیم (دوستان لطفا خرده نگیرید به این تعریف هایی که کردم لازمه همه چیز رو با جزییات بگم که امر براتون متشبه بشه).

در مورد کار هم از اینکه روزهامو بیکار و بدون هیچ هدفی تو خونه سپری کنم وحشت دارم! از اینکه دو سال دیگه دانشگاهم تموم بشه و بخوام تو خونه بشینم پر از ترس و استرسم! چون رشته من یه رشته نسبتا جدیده که مثل بقیه رشته ها بازار کارش مشخص نیست. معدلم خیلی خوبه ولی فعلا تمایلی به ارشد بعد از تموم شدن درسم ندارم(دوست دارم اول از لحاظ مالی مستقل بشم تا فشاری رو پدرم نباشه،بعد ادامه بدم)

از طرفی هم من به سپاه و فعالیتهای فرهنگی خییلی علاقه دارم! بیشتر از هر چیزی دوست دارم جذب سپاه بشم!

1_بنظرتون فعالیت تو سپاه واسه یه دختر ، میتونه مسئله ازدواجشو با دردسر مواجه کنه؟ مثلا کسی خوشش نیاد از اینکه یه زن تو سپاه کار کنه و این مسائل! ( آخه من حرفای خیلی نامهربانانه ای در مورد سپاهی ها و بسیجیها میشنوم که هیچکدوم صحت نداره و واقعا قلبمو به درد میاره! یا مثلا کسی باشه که فکر کنه خانومای سپاهی مرد صفت هستن یا این حرفا!!!!)

2_واسه اینکه بتونم جذب سپاه بشم،خودم تصمیم دارم از الآن داوطلبانه اونجا فعالیت داشته باشم تا هر وقت که نیرو خواستن من جزء اولویت جذبشون باشم.اینجوری نهایتا تا دوسال دیگه که درسم تموم بشه جذب سپاه شدم دیگه!نه؟این راه درسته بنظرتون؟

3_من بزودی قراره مسئول بسیج دانشگاهمون بشم.ولی تو قبول این مسئولیت مرددم.اوایل قبول نمیکردم ولی با دیدن اصرارها،در حال حاضر خیلی مرددم.در این مورد خیلی دغدغه دارم و نگرانم چون مسئولیت خیلی سنگینیه!ولی از اینکه تو این مسائل فعالیت داشته باشم و کمک کنم خوشم میاد.ولی در حد قبول یه مسئولیت بزرگ و سنگین نگرانم!نظرتون چیه؟قبول کنم؟نکنم؟قبول کردنش میتونه تأثیر مثبتی رو رسیدن به اونچیزی که میخوام(استخدام سپاه شدن) داشته باشه یا نه؟!

4_در آخر هم من همه دغدغم ازدواج نیست. ولی خب نمیتونم کاملا بیخیال این مسئله بشم!قبول کردن مسئولیت بسیج دانشگاهمون،ضربه ای به موقعیت ازدواجم نمیزنه؟

پ.ن:درسته که اینکارو دوست دارم و عاشق خدمت کردنم،ولی از طرف دیگه پدر و مادرم و همینطور خودم شدیدا دوست دارن من یه ازدواج به موقع و خوب داشته باشم.(چون تجربه خوبی از ازدواج خواهرم ندارن)

پ.ن2:لطفا اونهایی که مخالف نظام و سپاه هستن نظری نذارن با عرض پوزش


مرتبط:

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

در مورد رشته افسری برای خانم ها

شرایط استخدام دختران در سپاه پاسداران

دخترم، در مورد دانشگاه پزشکی بقیه الله سپاه اطلاعات می خوام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)