سلام به خانم ها و آقایون خانواده برتر

فکر میکنم مدت مدیدی هستش که از پستای طنز خبری نیست به خاطر همین تصمیم گرفتم یه پستی مطرح کنم که تنوعی هم در این وبلاگ خوب داشته باشیم. و اما سوالم:

خانم هایی که براشون خواستگار اومده یا آقایونی که برای خواهرشون خواستگار اومده بگن که عکس العملشون چی بوده؟ ( منظورم عکس العمل برادر عروس خانوم هستش ) .

اول خودم بگم:

یک بنده خدایی اومده بودن خواستگاری من، برادرم از اول تا آخر یک جوری به این آقا زل زده بودن که ایشون جرات نکردن سرشونو بالا بگیرن تا نظری بیاندازن . بعدا شنیدم که گفته بودن: من اصلا دختر خانومو ندیدم.

یک بارم آقای خواستگار رو جوری به رگبار سوال بسته بودن که این آقا وقتی با من صحبت میکردن معلوم بود چه قدر حرص خوردن. کلا برادرم رو هر خواستگار یک متد رو انتخاب میکردن.

البته برادرم بعد از چند مورد خواستگاری، دیدن دیگه طاقت ندارن هیچ وقت تو جلسات اول حضور پیدا نکردن.ب الاخره برادره و غیرت دوست داشتنیش . خدا همه ی برادرا رو حفظ کنه.

الهی آمین

مرتبط:

خاطرات جالب و خنده دارتون رو بگید

خاطرات خنده دار دانشگاه و خوابگاه دانشجویی

هر کدوم خاطره ای از مدرسه بگیم

خاطره بازی با گذشته



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سرگرمی حلال (۹۸ مطلب مشابه)