سلام
وقت همگی بخیر
راستش  من یکی دو سالی هست که با وبلاگ خوب خانواده برتر آشنایی دارم و دنبالش میکنم و از مشکلات بقیه درس گرفتم و از نظرات تو زندگیم استفاده کردم .
خب من چند ماهی هست ازدواج کردم و خونه دار هستم ازدواجمم بر پایه شناخت قبلی و کاملا عاشقانه بود ولی الان یه مشکلی که دارم اینه که دوس دارم فعالیت های دیگه هم داشته باشم .
منظورم کارای دیگه بغیر از خونه داریه ، خودم مترجمی خوندم ولی شهر ما کوچیکه نمیدونم چطوری وقت ازادم که زیادم هست پر کنم ؟ شوهرم با هیچ کاری مخالف نیست و از هر ایده من استقبال هم میکنه ممنون میشم که اگر راهنماییم کنین که چیکار کنم که وقت آزادم رو مفید پر کنم .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان خانه دار (۴۲ مطلب مشابه)