سلام دوستان

بنده پسری 24 ساله هستم که دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد هستم و هنوز شغل و درآمد ثابتی ندارم و الان در خودم نیاز به ازدواج می بینم و از طرفی خانواده دختری رو بهم پیشنهاد دادن که از لحاظ ایمانی و خانوادگی بسیار خوب هستن و از لحاظ ظاهری هم قبلا دختر خانم رو دیدم و مورد پسندم بوده .

ولی نکته ای که هست اینه که هنوز راضی نشدم که بریم برای آشنایی بیشتر چون پیش خودم میگم شاید در آینده که از لحاظ اقتصادی و اجتماعی وضعم بهتر بشه شاید بتونم گزینه های بهتری پیدا کنم ، یا بعضی وقتا به خودم میگم کلا میل جنسیمو سرکوب کنم و تا آخر عمر مجرد بمونم و ازدواج برام کار عبثی بنظر میرسه .

حالا شما بهم پیشنهاد می کنید چیکار کنم این افکارم غلط هستند ، بنظرتون اشتباه میکنم که این مورد رو دارم از دست میدم که در آینده یه نفر بهتر پیدا کنم و اینکه چه مشکلی هست آدم تا آخر عمر مجرد بمونه ؟
در ضمن این نکته رو اضافه کنم من تا حالا با جنس مخالف هیچ گونه رابطه ای نداشتم.

با تشکر از همه دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)