سلام

من یه دختری هستم که دلم میخواد به حرفم گوش بدین و واقعا بدون شعار جوابمو بدین. 32 سالمه تا ارشد خوندم و هنرای مفیدی دارم. تا بوده همه گفتن مظلومه و بی آزار و ... . سرمو گرم کردم با تدریس و با شاگردام با وجود جدیت رابطه احساسی خوبی رو برقرار کردم .

تو دانشگاه با وجود رعایت حجابم با پسرا هم در ارتباط بودم و اینطور نبود که به همه بی محلی کنم. حتی یکی از همکلاسی های پسرم از حیام تعریف کرد و ...

اما با وجود این ها خواستگار ندارم. تازه دیروز یه خواستگار پنجاه و خورده ساله زنگ زد . اشکم در اومد که چطور تونستن این جسارتو بکنن.

پدرم در مورد رفتار با نامحرم و ... سخت گیرن . من قبول دارم که هر چی مرد و زن با هم برخورد نداشته باشن مفاسد کمتر هست اما  آیا من که تا دبیرستان کاملا در منگنه بودم و حالا هم محدودیت هایی رو دارم ،برنده شدن؟ خوبه یه دختری مثل من با تمام نیاز عاطفی تو خونه بمونه و مجرد بمونه؟ نمیدونم خودمم چرا پسرای فامیل هم منو نخواستن ؟

خودم میگم شاید به دلیل سبزه بودنمه. اما مطمئن هستم این دلیل نیست چون دخترای زیادی رو میشناسم که  سبزه هستند و ازدواح کردند حتی با شوهر هاس سفید و ... .

چند وقت پیش یه بنده خدا بدون اینکه حواسش باشه من مجردم گفت بعضی پشت سر فلانی که مجردن میگن  ترشیده و ... . از چند سال پیش به دو تا واسطه سپردیم اما بی فایده بود .

یعنی میخوام بگم من راه های مختلفو رفتم .دیگه چرا جواب نگرفتم دیگه بچه نیستم اینجا دخترای 18 ساله پیام میذارن که ازدواج میکنن و خواستگار دارن و... اما من هیچ. مدتی از قانون جذب مدتی از دعا... اما ...

در محل کارم نمیتونم اعتراض بکنم نسبت به مسائل چون فورا پشت سرم میگن گند اخلاقه و ... . مونده و ... عقده ای و ...

لطفا قلبا برام یه راه حل مناسب پیشنهاد بدین و حرفاهای تکراری رو نگین.

ممنونم عزیزان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)