با سلام

دختری هستم مجرد از کاربران همین جام. یه سوال میخواستم بپرسم از آقایون و کلا متاهل ها .
من دختری احساساتی و رویایی و به شدت سمعی هستم و همیشه هر کسی مشکلش رو بهم میگه خودمو میذارم جای اون طرف .

حالا این سوال برام پیش اومده منی که هر موقع جایی می خونم یا همین جا که پسرا میگن شهوتی شدیم و یا حتی شنیدم اصلا نمیدونم اونا چه دردی رو تحمل میکنن و خیلی هم از بابت اینکه مجرد هم باشن که شهوتی بشن خیلی دلم براشون می سوزه حتی به خدایی که بالا سرمه براشون گریه هم میکنم چون میدونم نیاز دارن و نمیتونن نیازشون رو از راه درست ( ازدواج ) بر طرف کنم و خودمم به عنوان یه دختر قطعا نیاز دارم ولی بیشتر عاطفی .

حالا سوالم اینکه من زیادی احساساتی هستم و این ویژگی بده محسوب میشه ؟ یا از نظر شما آقایون خوبه کسی شما رو درک کنه؟

من به شخصه خودم هر موقع ان شاء الله ازدواج کردم همه جور شوهرم رو میخوام راضی باشه ازم و کم نمی ذارم ولی شاید خیلی زود تسلیم میشم . البته دوست ندارم شوهرم موقع شهوتی شدن بیاد سراغم بلکه با دوست داشتن بیاد .

از نظراتتون ممنون میشم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)