سلام خدمت افراد محترم وبلاگ
پسر هفده ساله اى هستم که کارنامه خوبى نداشتم ،‌در سن ده سالگى تکواندو را رها کردم
در سن دوازده ، کلاس شنا رفتم و ول کردم ،‌در سن پونزده سالگى کلاس زبان رو ول کردم ،‌ خوب ، حقیقتاً در پیدایش هدف اصلیم باید ازمون و خطا میکردم .
حالا تقریبا فهمیدم به چى علاقه دارم ،‌ من از همون پنج سالگى نقاشى هاى خیلى خوبى میکشیدم ، خط خوبى دارم و خلاصه بر خلاف ورزش ، در هنر توانایى دارم ،‌ دست به قلمم هم هى بد نیست ،‌من به هنر و موسیقى علاقه دارم .
دوست دارم وارد موزیک بشم و بتونم موسیقیدان و اهنگساز بزرگى بشم ،‌البته صدام براى خوندن خوب نیست ،‌اما به اهنگسازى مخصوصا به شیوه اُپِرا علاقه فراوانى دارم .
اما سوال یا بهتر بگم مشکل اصلیم چیه ؟
مشکل اصلیم اینه که احساس سر خوردگى ( به خاطر عدم موفقیت در تجارب قبلى ) و احساس هدر رفت زمان رو دارم . دائما فکر میکنم دیر شده . اخه سر گذشت چند موسیقیدان رو مطالعه کردم دیدم این افراد از سنین ١٢-١٣ سالگى کارشونو شروع کردن
به نظر شما دیر نشده ؟ به نظر شما من میتونم از الان شروع کنم ؟ اگه از الان دست به کار بشم میشه قبل از سى سالگى به شرط تلاش ، به موفقیت رسید ؟
با کمال تشکر و قدر دانى

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)