سلام

من دانشجوی ترم دو روانشناسی هستم ازتون یه راهنمایی میخوام که واقعا برام مهم هست . من ادم درون گرا و خجالتی هستم البته وقتی ازم سوال بشه خیلی خوب جواب میدم ولی در حالت عادی زیاد تو جمع حرف نمیزنم تا میام حرف بزنم تپش قلب میگیرم حالا من اولا که بخاطر این ویژگیم تا حالا خیلی ضربه خوردم .

بعدم با این رشته باید روی اعتماد به نفسم کار کنم که در آینده موفق بشم بنظر شما من چیکار کنم بتونم تو جمع ازادانه حرفمو بزنم و با خجالتم چیکار کنم؟

ممنون بابت وقتی که میذارین


مرتبط:

از چیزهایی که خجالت آور نیستند، خجالت میکشم

من چیکار کنم خجالتی نباشم؟

از کم رویی، ترس، ضعف و شکست خسته شدم

کم رو هستم و روابط عمومی ضعیفی دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)