سلام

من آقای 34 ساله که قبلا دوره ی نامزدی داشتم. خواستگاری دختری که سنش 27 ساله رفته‌ام از لحاظ قد هم با هم تناسب داریم. که از همه لحاظ مورد قبول من و خانواده است.

دو جلسه صحبت با هم داشته‌ایم و در تمام زمینه‌ها اقتصادی و فرهنگی و سازگاری و اخلاقی تناسب بالایی داریم. راستش را بخواهید تقریبا چند جا است که در صدد یافتن همسر مناسب هستم ولی تا به حال موفق نشده‌ام.

به دلایل گوناگون طرف مقابل مناسب نبوده است. اینجا اولین جایی است که از همه لحاظ باب میل من و خانواده است. اما با این حال هنوز با ظاهر این خانم کنار نیامده‌ام. اما عفت و پاکدامنی خاصی که وی دارد مانع از جواب رد من می‌شود. هراس دارم جواب رد بدهم و دیگر موردی به این خوبی نیابم. با خود می‌گویم شاید ازدواج کنیم صفات خوب وی بر ظاهرش سایه افکنده و دیگر برایم مهم نباشد و با چهره‌اش کنار بیایم. من خودم هم همیشه محرم و نامحرم رعایت کردم. نظر شما چیست؟ برای ازدواج اقدام کنم ؟

مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه)