سلام
من دانشجوی شیمی دارویی هستم  سال دوم . میخواستم از دوستان بپرسم کسی هست که لیسانس شیمی داشته باشه الان جایی مشغول به کار باشه و حقوق ماهیانه ش چقدره و راضی هست یا نه ؟
کسایی که به عنوان شیمیست جایی مشغول به کار هستن مثل شرکت دارویی و یا کارخونه داروسازی اونام میشه نظر بدن .
 از محیط کارشون بگن و اینکه من اگه بخوام برم به عنوان شیمیست تو شرکت دارویی کار کنم باید چیکار کنم به کجا مراجعه کنم ایا بدون پارتی امکان نداره جایی مشغول به کار شم ؟

مرتبط :

با مدرک شیمی نمی خوام سر کار برم، دنبال شغل پردرآمدم

برای خانمی که ارشد شیمی داره چه شغلی پیشنهاد می کنید ؟

در مقطع ارشد بیوشیمی بخونم یا ژنتیک ؟

سوال از کسانی که مدرک ارشد میکروبیولوژی یا بیوشیمی بالینی دارن


برترین مطالب خانواده برتر :

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

میخوام درس بخونم ولی نمیتونم

پاسخ به چند سوال رایج در مورد پرده بکارت

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

دختران، تو رو خدا ساپورت نپوشید

آقایون برای ازدواج جذب چه جور دختری میشن؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)