سلام

من یه دخترم که تا حالا خیلی عاشق شدم در حد شاید ۱۰ بار کم تر. ولی ۳ تاشون عمیق بودن و عشق یه طرفه بودن از جانب من . نه بهشون ابراز کردم نه آمار دادم نه هیچی هر کدوم از این ۳ تا ۳ سال تموم طول کشید که کلا بهشون بی احساس شدم دیگه. دوتاشون ازدواج کردن یکیشونم نامزده. دوتاشون اخلاق و قیافه و رشتشون مشابه هم بود و هم سن هم بودن و هر دو مزدوج شدن و من کلا به این سه نفر حسی ندارم .

ولی ببینید سالیان زیادی در حسرت و عشق سوختم الآن ۲۸ سالمه کارمندم بسیار زیبا و فوق لیسانسم و هیچ دوست پسری هم نداشتم یعنی نخواستم داشته باشم ولی دیگه نتونستم عاشق بشم یعنی دیگه میترسم اجازه نمیدم دیگه همچین اتفاقی بیفته. فقط از خدا میخوام منو به آرزوهام برسونه و جلوی زخم زبون مردم که میگن دختره چش بوده شوهر نکرده رو بگیره چون تصمیم دارم تا ابد مجرد بمونم و دیگه فقط به موفقیت های علمی و ورزشیم بپردازم‌ .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)